De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE 30031001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t********@l****** 22-10-2022

Prachtige kookwaterkraan

Geschreven voor: GROHE 30031001

Wij hebben de kokend waterkraan nu ruim een jaar in gebruik en zijn er heel blij mee,
Heerlijk snel kokend water
De kraan heeft een erg mooie uitstraling. Je kunt ook heel eenvoudig en snel een pan met kokend water vullen.De kraan bespaart je hierdoor veel tijd. De bediening is gemakkelijk. Sommige kokend waterkranen erg kunnen spatten. Deze kraan doet dit helemaal niet. De kraan is hierdoor erg veilig. Wij kunnen deze kraan iedereen aanbevelen, want hij is ook nog eens prachtig om te zien.

Pluspunten

• Direct heet water

Minpunten

• Af en toe werkt de sensor niet

Bart 05-05-2019

geeft veel gemak

Geschreven voor: GROHE 30031001

Ik heb de kokend water kraan nu een paar maanden in gebruik. We hebben er veel gebruiks gemak van, ideaal voor een snelle kop thee en meteen warm water voor de afwas, ipv dat we moeten wachten tot het warme water van boven is gekomen.
Min punt is de aanraak bediening voor kokend water, deze reageert niet altijd even goed op de vingers. Lijkt minder te reageren op eelt vingers (werkhanden).
Ook al een paar keer voor gekomen dat deze helemaal niet reageert, en pas na uit/aan zetten van de boiler wel weer reageert. De aanraak sensor werkt dus niet helemaal lekker.
Echter over de rest van het gebruik dik tevreden!

Pluspunten

• snel warm of kokend water
  • makkelijke bediening

Minpunten

• aanraak sensor reageerd niet altijd

L. Meester 25-04-2019

Uitstekend product

Geschreven voor: GROHE 30031001

Lange levertijd, werkt uitstekend, en is makkelijk zelf aan te sluiten, het apparaat werk uitstekend en is na gebruik weer snel op temperatuur

Pluspunten

• Kompact
  • Snel weer operationeel

Lara 12-04-2019

Makkelijk en zuinig in gebruik

Geschreven voor: GROHE 30031001

Vai het Bespaarpanel meegedaan aan de test voor de Grohe Red kraan. Hoewel wij niet als tester zijn uitgekozen konden wij wel het product was voor een aantrekkelijke prijs aan te schaffen. Dit heeft ons over de streep getrokken om hem te kopen. En wij zijn heel tevreden! Geen waterkoker meer nodig, wat heel handig is wanneer je minder aanrecht ruimte hebt. Thee zetten, en pasta maken is zo gebeurd en na het koken zijn je pannen in een handomdraai schoon gespoeld met het kokende water uit de kraan. Wij hebben gekozen voor de uitvoering met geïntegreerde boiler, waardoor wij ook direct warm water uit de kraan hebben. Hij is heel zuinig in het gebruik en ook heel veilig voor de kinderen. Voor een huishouden met 4 personen raden wij wel aan om te kiezen voor de grote boiler. Kortom, een aanrader!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • zuinig
  • veilig

Lisette 26-10-2017

Heerlijk snel kokend water

Geschreven voor: GROHE 30031001

De kraan heeft een erg mooie uitstraling. Je bespaart veel tijd. Je kunt snel een beker kokend water vullen voor een kopje thee of bouillon. Je kunt ook heel eenvoudig en snel een hele pan met kokend water vullen om rijst o.i.d. te koken. De kraan bespaart je hierdoor veel tijd. De bediening is niet moeilijk. Je kunt je niet vergissen: je krijgt niet onverwacht kokend water uit de kraan. Uit ervaring weet ik dat andere kokend waterkranen erg kunnen spatten. Deze kraan doet dit helemaal niet. De kraan is hierdoor erg veilig. Ik ben er erg blij mee en kan hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• heel praktisch
  • mooi
  • spat niet